05.02.2019


Тиждень природничо-математичних наук

В Софіївському НВК пройшов тиждень природничо-математичних наук. В перший день, 26 лютого, відбулося урочисте відкриття Тижня. У гості до учнів завітали Точні науки, кожна з яких намагалась довести свою першість та важливість, а  потім запросили  учнів  у тижневу подорож океаном природничо-математичних наук.   

Він об’єднав знавців математики, фізики, хімії, біології, географії та інформатики, тому заходи передбачали бути цікавими та захоплюючими. Кожен день вирізнявся оригінальністю проведення, цікавим та актуальним змістом, інформаційною насиченістю, відповідав навчально-пізнавальним, розвиваючим та виховним цілям організації освітнього процесу в навчальному закладі.

 

В межах Тижня було проведено ряд захоплюючих заходів для учнів школи: 

«Математичний калейдоскоп» - відгадування ребусів, кросвордів, розв’язування нестандартних задач. За вірні рішення учасники отримували математичні гроші - «Піфагорчики», які потім обміняли на цінні призи розіграні на аукціоні. (вчитель Л.І. Макарова)

Конкурс для 6-7 класів «Зоряний час. Кращий знавець біології» (вчитель О.І. Савченко).

Інтелектуальна гра «Хто зверху?», в якій взяли участь дві команди — хлопців та дівчат. Дуель команд дівчат і хлопців ділиться на п'ять раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається у фінальному, шостому раунді, де бали переможця зростають удвічі. (вчитель Л.І. Макарова).

Вікторина з природничих предметів з використанням сервісу Plickers. Такий підхід дозволяє виявити знання і нахили учнів з певних наук, розвиває швидкість мислення і пізнавальні інтереси.

Підсумком тижня  стало нагородження найактивніших учасників та переможців конкурсів, які отримали сертифікати конкурсів «Геліантус»,  «Прангліміне Міксіке».

Учні Софіївського НВК протягом цього тижня  вкотре показали високий рівень розвитку творчих здібностей, свої таланти, інтелектуальний розвиток, нестандартне мислення, пізнавальну активність. Можна з впевненістю високо оцінити рівень знань, та їх бажання розвиватися, досягати нових вершин не тільки на рівні шкільних знань, а й у спектрі додаткової інформації.